torsdag den 20. juni 2013

Stamping Gear



Så kom det endelig med posten, mit nye Stamping Gear fra Inkadinkado.  Jeg har ventet på det i ca. 3 uger og nu skal jeg lege med det og finde ud af hvad det kan bruges til.


Dette er de 18 stempler der medfølger og så bare 350 kr. for hele sættet.


Første forsøg med sættet, det blev da meget godt.

Papiret er lidt mindre end A5 ,  ca. 13 x19 cm


Faktisk så sødt, så jeg lavede et kort med det samme.
Base kort A5 , 14,8 cm x 21 cm

Tænk hvilke fantastiske Indbydelser jeg kan lave.


Andet forsøg, interessant
Papiret lidt mindre end A6,  ca. 14,45 x 10 cm


Første indskydelse , Julekort aha



Nu skal jeg lege lidt med de forskellige stempler.
wauu,   A6  størrelse



           









                   
               



 Lidt mindre end A 6



Med spellbinders die cut og embossed transperent forrest, der er fastgjort med brads.


Stempel fra Hero Arts, Dies fra Spellbinders



Og endnu et , med det ovale sæt.


Eventuelt med et ovalt spellbinders die cut , der er embosset og die cut blomst .  Har ikke helt bestemt endnu


Jeg var selvfølgelig også nødt til, at prøve med nogle af mine gamle gummi stempler.
Og nu kan jeg måske også få brugt, nogle af de stempler jeg ellers ikke har brugt.



Eget stempel, små svaler
Papiret er 9,5 x 9,5 cm


Tekst stempeel


Det sidste for idag,  A6 papir og eget stempel


Eventuelt med en spellbinders blomst i midten


Eller sjove tekster og spellbinders.


Helt fantastisk sjovt, nu skal det afprøves på stof,
til duge, puder, hagesmække, forklæder osv.,





1 kommentar:

  1. Tillykke med bloggen !!!

    Ka' jeg bestille et (helst 5) kort som med svalerne og med et ying-yang-tegn i midten.

    Kæmpe krammer herfra

    Iben

    SvarSlet