tirsdag den 18. juni 2013

Spirende nåle ( blade ), trin for trin




Jeg afprøvede en teknik idag, med at dække mit motiv papir / karton  med post it , der hvor jeg ikke ønskede at stemple.

 Meget spændende.  Er selv meget tilfreds med resultatet.
Sjovt, at prøve sig frem






Materialer jeg brugte.



 Først maskede jeg et stykke hvidt papir 160 g. med postit , da jeg kun har et stort baggrundsstempel med tekst. Derpå stemplede jeg baggrunden med tekst stempel.










Så fjernede jeg postit og se hvor smukt det er stemplet.

Så heat embossing med klar em. pulver. Lad tørre nogle sekunder.


  Derefter distress ink øverst  ( bundled sage ).  Påføres i ovale strøg.
Aftørre med et stykke køkkenrulle el. lignende til sidst.

Så træder motivet frem , rent trylleri.
Sidste trin , at samle kortet med de forskellige lag.
 
                                                                                         Lyst og delikat kort, Samme teknik som foroven.

1 kommentar: