mandag den 17. februar 2014

To kort , et stempel 2


Kort nr. 3

Brayer teknik

Her brugte jeg et stykke glossy / foto papir

Stemplede med VersaMark til embossing og rullede rød sværte  på med gummirullen.

Når der bliver rullet sværte på , kommer det ikke på det stemplede motiv , men kun på baggrunden.

Pas på når I ruller på , rul ikke frem og tilbage , men kun fx. nedefra og op. Selvom jeg ved det , kan resultatet af at gøre det forkert , saketens ses her på midten af kortet.


Kort nr. 4

Klippe teknik / Piecing teknik

Først stemplede jeg Hero Arts valmue stempel på hvidt papir med sort , derpå stemplede jeg igen på  mønstret papir.

Malede stænglerne med ProMarkers

Så klippede jeg alle blomsterne ud af det mønstrede og limede dem på det hvide stykke papir.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar