tirsdag den 13. august 2013

Scrap kort



Jeg fandt en ny måde, at bruge alle mine scrap papirer og billeder på idag.

Jeg starter med et A-6 stykke papir, hvorpå jeg limer ( løst med en limstift, behøver ikke limes over det hele ) forskellige farver scrap papir på, jeg lod dem bare gå ud over kanterne . jeg har bare revet dem på langs .  Limet dem på fra oven ( her den blå først ) .
Derpå limer jeg billeder på og stempler teksten .
Så klippede jeg kanterne til og kørte det hele gennem en embossingfolder i bigshotten.  Til sidst tapet på A-6 kort basen.






Helt fantastisk, man kan slet ikke se det er limede stykker der er sat på, det ligner en helhed.  Embossing presser det hele sammen til en enhed.

Super sjovt og lynende hurtigt at lave et kort 10 ttil 15 minutter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar